2008.10.30. 17:29| Szerző : Ricsman - HóStrucc

A mostani alkalom aztán igazán odarakta magát! Megint volt jópár sofőr, így kicsit többletfogyasztásra kényszerültünk (picsába mi? :D)

Brandy Alexander

2 cl Brandy
3 cl Créme de Cacao (kakaólikőr)
2 cl tejszín

Sajnos képet nem találtam hozzá a neten, le pedig nem fotóztam, de egy karamell színű koktélt kapunk. Az elkészítés shakerben történik, majd 7 centes Y pohárba szűrjük. Reszelünk rá egy kis szerecsendíót, és már fogyaszthatjuk is.

Paradise

3 cl Gin
2 cl Apricot Brandy (sárgabarack likőr)
2 cl narancslé


 

Az elkészítés hasonlóképp történik, mint az előző koktélnál, azzal a kivétellel, hogy meg se próbáljatok ráreszelni szerecsendiót! :D Szintén nem ajánlatos a jobb hatásfok érdekében több Gint alkalmazni, mert az íze csak romlik tőle (bár ez azért van, mert én anti-Gines vagyok... úgy vettem észre)!  Szintén tanácsos előtte megnézni, jó üvegeket fog meg az ember, mert úgy is fura ízek jönneki ki :D

Black és White Russian

3 cl Vodka
3 cl kávé likőr
2 cl tejszín (csak a Whitenál)


Old fashioned pohárban (a második) készítjük, a vendég poharában. A 2 összetevőt a jégre öntjük, majd bárkanállal összekeverjük. A white esetében a tejszínt óvatosan a jégre öntjük. NAGYON AJÁNLOM, MERT IGEN FINOM!!!! :)

Keresztapu / Keresztanyu

3 cl Scotch / 3 cl Vodka
3 cl Amaretto (mandula likőr)


Old fashioned pohárba, szintén csak egyszerűen a jégre töltjük az összetevőket és felkeverjük bárkanállal. Aztán nyomás befelé!

 

Ha tippet kellene adnom, nos szívem szerint a fehér oroszt ajánlanám, de roppant szimpatus mind a brandy alexander, és a keresztapa-família is. Akik nem szeretik a nagyon édesen töményet, azoknak talán a Keresztapát ajánlanám. A Paradise, sem rossz, de én speciel a Gin miatt nem ajánlanám (magamnak), persze ha jók az arányok, akkor egy kellemesen friss koktél. 

 

Ha nagyon be akartok hupákolni, akkor ezeket igyátok meg sorban, aztán meg menjetek és igyatok rá 3-4 korsó vágottat :D

Címkék: koktél  |   | 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsman.blog.hu/api/trackback/id/tr49740926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yorkstone 2008.10.30. 23:25:24

Hát szerintem a keresztapa nem finom. Nekem nem jött be se a whisky, sem az amaretto ízvilága. Egyébként még koktélmeggy is nagyon jó hozzá, nekem úgy szolgálták fel. De a White Russian jöhet:)

Ricsman - HóStrucc 2008.10.31. 10:44:04

Hát, kinek a pap, kinek a papné ugyebár... Nekem azért jött be a keresztapa, mert az amaretto feldobta, az általam annyira nem kedvelt whiskey ízt. Bár ezt megteszi az energy drink is :D. Majd iszom mind2tőkkel egyet-egyet. :)
süti beállítások módosítása