2008.11.23. 20:32| Szerző : Ricsman - HóStrucc

Szóval megnéztem. Hááát most hazudjak? Nem tetszett. Kiszámítható volt, nyers és pont olyan amilyet vártam. Akció persze volt dögivel, nem is volt olyan rossz minőségű, de ez kb annyira elvárható, mint az, hogy vasárnap után hétfő jön. Vélhetően picit próbálták Bondod érző lényként beállítani, kezdve a bosszúvágy az előző részben kilőtt csaj miatt, aztán az elesett ügynöktárs (azért nem vitte túlzásba: megvárta míg megnyikkan azt kibaszta a ganyéba :D), majd a csajt is megmenti (nem dugja meg), majd azért mért elkapja a csókát a végén. Hát ezen túl nem ütött nagyobbat, mint egy 20v évvel ezelőtti Agatha Christie féle Poirot film végén az öreg belga nagy klisészerű észosztásai a gyilkos leleplezése után (kb: a rossz elnyeri méltó büntetését... húú tényleg???).

Nem, nem szartam össze magam. Egynek teljesen jó volt, de nem változtatta meg a véleményem a jelenlegi Bond-filmekről:

  • Pierce a faszább gyerek
  • Daniel tukó marad, mindegy milyen forgatókönyvet írnak neki...
  • Azt kell mondjam, egy Jason Statham filmet jobban várom már, mint egy nálam B-kategóriássá süllyedő Bondost.

Egynek elment, de ezzel meg lehetett volna várni az axxo-s verziós és szépen betakarózva megnézni feliratozva... :)

Címkék: kritika  |   | 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsman.blog.hu/api/trackback/id/tr64784812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zotya@pest 2008.12.03. 13:30:38

megnéztem én is, és hát
1. mér rángatod azt a kurva kamerát nem látok semmit
2.engem jobban érdekelt volna h a csávó hogyan aszalja a sivatagot, meg az a mérnöki cucc benne
3. legyen má vége, mer aludni akarok...:P
süti beállítások módosítása