2009.01.26. 12:56| Szerző : Ricsman - HóStrucc

A kérdés az: ennyire falu, vagy ekkora stíl?

ugyanis (:

Annyira lazán toljuk, hogy nálunk a kakas üti az éjfélt baszod!

 

Csattra azt hittem, amikor megindultam az ágyikóm felé, hogy áh... éjfél van aztán itt haluzol Ricsifijú!! Na takarodó aludni, mert ez így nem mehet tovább!! Már bújok be... amikor megint.. mondom is magamnak Tibi, figyelj már, most vagy te vagy ennyire hülye, és a halura haluzod, hogy hallottad és csakazértis nálam csúszik az ékszíj, vagy nem csak az emberek érdekesek errefelé, hanem az állatok is. Hát erre csak felkeltem, és füleltem az ablakra tapasztott fejjel, mint Kovácsné özvegy Mittomén Ilonka a harmadik emelet 8/C ben minden lépésre. Nem. Csaknem. Mégmindignem. OTT!!

Háhááááá nem én vagyok a hülye! A kakas... Imrénket is egy ilyenbasztathatta.
Mosoly, alvás.

 

Hiába... nagy falu ez a csaba. Csak egy nagyobbat ismerek: ott, fent, középen, a Dunába benne! :D Bár kérdéses, hogy hány %-os állatkert jellegig falu, meg mennyitől állatkert! :P

Na csoki

Címkék: wonders of bekescsaba  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsman.blog.hu/api/trackback/id/tr73903230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása