2009.08.14. 14:04| Szerző : Ricsman - HóStrucc

Ha az ember szülője, speciel a (túl)gondoskodó anya egyszer kitanulja az internethasználatot, akkor bizony jajj az addig békésen cyber-életet élő gyerkőcnek. Jön a kontroll, a cenzúra, a kérdések...

Ru épp haza érkezik ebédelni, épp hogy leül az aztalhoz, A támadásba lendül.

A: Kisfiam, láttam az új képed iwiwen.
Ru: Igen?
A: Igen, és fel vagyok háborodva! Megnyitottam, de nézni sem tudtam sokáig, gyorsan ki is kapcsoltam.
Ru: De miért?
A: Tudod mi volt a kép alá írva?
Ru: Durva?
A: Nem. Druva.
Ru: Hát, gondolom elírtam...
A: Azonnal javítsd ki!
Ru: ...

Ennél már csak az a rosszabb, amikor esetleges csoportképeket rak fel az ember, és akkor mesélheti el mindenkiről, hogy ki-kicsoda...

Már az anyák sem a régiek. Szükségük van a töménytelen mennyiségű információra nap, mint nap. Ezért mennek a bulvár lapok is. :)

Címkék: jókedv  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsman.blog.hu/api/trackback/id/tr641309219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása