2009.10.20. 12:11| Szerző : Ricsman - HóStrucc

Jogos hiányérzete lehet azon pár embernek, akik az utóbbi napokban hiába látogattak ide friss anyagért. Nos tömören és nemzedközileg az ügynek az alábbi címet adnám:

 

the Windows Vista Issue

 

Részletesebben kifejtve: viszonylag stabil volt a rendszerem, de mivel a kurva drága Vista hazudós mint az "eredeti, új, óccó"-zó kínai árus, ezért a szükséges 6,5 giga telepítési helyhez hagyott 20 (!) gigás partíciót bizony felzabálta a mocsok. Hát anyád! Hiába minden igyekezetem, minden tisztogató progi, sajnos eljött az a pillanat, amikor a rendszer instabillá, lassúvá vált s már nem mertem kétes mappák kétes fájljait törölni. Nyilván kimentettem szépen az összes fontosat külső rackre, - így a blogra gyűjtögetett, tervezett képeket és egyéb nyalánkságokat - majd reinstall! Én naív viszont beleestem abba a hibába, hogy azt gondoltam: mivel vagy 2 évig elég volt neki a 20 giga, most is el lesz addig vele. Hát NEM! 3 napos a rendszer, és mindmegette!!! Pedig még neki sem álltam visszamásolgatni a fontos dolgokat. :(

Mivel minden idegpályám leköti, hogy ne basszak rá kalapáccsal az egészre és kitaláljak egy jobb megoldást, ezért sajnos a blogot most ritkábban fogom egy ideig frissítgetni. Szöveges anyagok lesznek, képekkel is igyekszem majd, de ez így most nem az igazi.

Legyetek kitartóak, én is igyekszem :)

 

Kis nyalánkság a napokban azért várható, ugyanis érkezik a kolbfeszt, s ex-pécsiek hada!
Útravalóul addig is:

Az alkohol mentes sör úgy sör, ahogy a pina nélküli nő nő!*

Egyébként is: Elment az eszed??! Más lányával?!?! Soha!!

 

*(érzékenyebb hölgy olvasóknak: fasz nélküli férfi férfi)

Címkék: doomsday  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsman.blog.hu/api/trackback/id/tr321462809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása