2010.01.18. 17:21| Szerző : Ricsman - HóStrucc

Hajajj, de rohan az idő. Jó pár napja a gép elé se nagyon ültem le, vagy ha igen, hát az itteni tartalomfrissítés az bizony elmaradt. Megkisérlem röviden utolérni magam:

Szóval az törént, hogy előbukkant a semmiből egy hirtelen lehetőség. Nevezzük csak állásajánlatnak. Megnézve, leinformálva abszolút kívánóssá is vált azon nyomban, innen pedig az események nagyon gyors mederbe tértek. Fel sem ocsúdtam, mikor a jelentkezés után hipp-hopp már csörgött is a telefon, lefixálva számomra az első, igen közeli időpontot. Egyből be is indult a boogie a lábamban, a vér pedig az ereimben.

Múlt héten kedden át is estem az egyes számú tűzkeresztségen, megírtam vagy 3 tesztet. 8 fő, egy terem, nem tudod ki jut tovább. Nyamm! :) Másnap késő délutánig várós-izgalmasas-telefont mereven nézős. Szerintem. Csörög... bármi lehet, de az IGEN-t akarod hallani. Éééés IGEN! Este hurrá-hangulatban egy kis foci így elérhetővé válik, hisz nem kell hazautazni. Anti-BKV nap van, ez már egy bemelegítésnek megteszi, amíg eljutunk a város A pontjából B-be. Ex-egyetemi cimborák, laszti, ismeretlen kis lyuk - amit egyeseknek van képük tornateremnek nevezni, sőt pénzért kiadni. Olyannyira kicsi, hogy egy erős lökettől uszkve 2x flipperezik hosszában a labda a teremben oda-vissza. Sebaj, a játék a lényeg.

Csütörtök délutánra van előjegyezve a második vizit. Á-CÉ. Sose voltam még, mi más is lehetne az érzés mint az émelyítően bizsergetős gyomorgörcs?! Naná hogy izgul az ember ilyenkor. Ugyanakkor nyomás is terhelődik a vállakra, hiszen nagyon akarod az egészet! Kiválló cég, első blikkre kellemes, szerethető környezet, jó fej emberek. Semmi negatív értelemben vett "multis" érzés. Ez jó! Függőséget, még nagyobb igényt, akarást, bizonyítási vágyat generál. Duplán jó. Újra 3 feladat, könnyebb-nehezebb. Már csak 5 versenyző van a kalapban. Kellemes érzéssel zárom a napot, eredménytől függetlenül úgy gondolom, megtettem amit tudtam, nem játszottam szerepet, jól is éreztem magam az első perctől. Kérdés, ugyanezt látta-e az az 5 ember, akik majd a döntést meghozzák.

Ez várhatóan a hét második felében fog kiderülni. Egy rövid igen, vagy egy nem lesz. Azon 1-2-3, aki igent kap, 25.-én interjúzik egy külföldi felsővezetővel. Az utolsó lépcsőn áll majd, ahonnan egy IGEN-re lesz attól, hogy az élete elinduljon egy teljesen új szakaszon. Nem tudhatom a másik 4 hogy áll hozzá, de nem is számít más, mint hogy én AKAROM azt az igent! Ennek szellemében telik majd a hét.

Addig is egy tökéletes, Lilis, wellness hétvégének köszönhetően légiesen könnyű léptekkel vetem bele magam a dolgos hétköznapokba. Zárásként szemtelenül elegáns, első számú szurkolóm - a Ricsi Fan Klub alapítójának - képével búcsúznék. :)

 

Címkék: jókedv  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsman.blog.hu/api/trackback/id/tr601682471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása