2010.01.19. 12:28| Szerző : Ricsman - HóStrucc

Van ugyebár az ezeréves örök-zöld hogy: "Védd a fákat, egyél hódot!"

A fenti esetben egyrészt elzárkóznék attól, hogy bárkit is hódok panírozására bíztassak, főképp, hogy védett állat. Másrészt sokkal inkább favágót kellene enni, hogy a fenti eseménynek természetvédő ereje legyen, de ne tegyétek azt se, mert a kannibalizmus szintén bűncselekmény! :)

Jelenleg azonban sokkal fontosab az a kérdés, hogy mitől is lesz egy bank zöldebb, mint más, s ezzel hogy is szerez versenyelőnyt a többi társához képest? Íme a talányhoz a reklám: 

 

Nézzük mivel is reklámozhatná magát a fenti bank a zöld-ség jelszava alatt. Pár komolytalan tipp tőlem:

  • a számlanyitás mellé most tetszőleges facsemetét adunk!
  • kérvényezzük hogy a pénz ezentúl műanyagból legyen
  • bankunk továbbá a papírt elítéli, megveti, lenézi, ezért alkalmazottainknak megtiltja mind a fénymásolást, nyomtatást, számlaegyenleg postázást, illetve a munkahelyi wc-papír használatot egy zöldebb jövő érdekében
  • a bank padlóját kicseréljük gyepszőnyegre, a műnövényeket igaziakra, a plafont kékre festjük
  • nem lesz tréning a banki termékek értékesítéséről, helyette fákat ültetünk a társadalmi munkában
  • többé nem adunk hitelt semmilyen természetet károsító vállalatnak

 

Várom a felvilágosítást, szerintetek mi a menő benne és mit takar egyáltalán a green-banking?

Címkék: marketing nap valamije  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsman.blog.hu/api/trackback/id/tr71683435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása