2010.05.26. 14:10| Szerző : Ricsman - HóStrucc

Kaptam egy levelet. Valószínűleg mindenki fog kapni. Pont ezért állja meg a helyét a fenti cím. Amennyiben mégsem, úgy valaki felsötétíthetne, hogy mimimi?!

 

A levél tartalma:

"Tisztelt Választópolgár!

Amennyiben Ön a nemzeti és etnikai kisebbségek jogairól szóló törvényben meghatározott (bolgár, cigány, görög, horvát, lengyel, német, örmény, román, ruszin, szerb, szlovák, szlovén, ukrán) kisebbséghez tartozik, 2010 őszén ismét lehetősége lesz részt venni a helyi önkormányzati választásokkal azonos napon megtartásra kerülő települési kisebbségi önkormányzati választáson."

....

Azt is felsorolja a levélke, hogy ennek feltétele között szerepel a nagykorúság, önmagunkat a fenti kisebségek valamelyikének vallása, magyar állampolgárság, szereplés a kisebbségi választói jegyzékben.

Amit nem értek:

Állambácsi miért nem néz utána, hogy én az előző választáson hogy szavaztam, ha nem első választó vagyok? Vagy úgy gondolják, eddig lappangtam, nem mertem felvállalni, ha valamelyik kisebbség tagja vagyok? Igazából még diszkriminatívnak is érezhetném ezt a levelet...

Még több kérdést is felvet a levél:

  • valószínűleg a vezetéknevem miatt kaptam, mindenféle utánanézés nélkül.
  • jelenleg nem létezik ilyen jegyzék, most burkoltan a cél igazából a kisebbségek létszámadatainak felvétele.
  • Magyarországon mindenki megkapja ezt a levelet aki nem Molnár, Pék, Szabó, Kovács ( vagy egyéb gyakori ősmagyar hangzású vezetéknévvel rendelkezik), de még az is lehet, hogy ők is.
  • újabb csodálatos milliárdokat költött el valószínűleg az állambácsi arra, hogy mindenki megkapja ezt a levelet, az a 80-90% is, akit valószínűleg rohadtul nem érint!
  • mi van a papíron negyedannyi, de minimum uszkve 200 000 itt élő kínaival? Ők már inkább többség? Netán felesleges is ilyet küldeni nekik, mert 1 személyit 10 ember használ? 

Ultimate Question: Van ennek BÁRMI értelme is?!

 

 

Címkék: kritika  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsman.blog.hu/api/trackback/id/tr172030780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása