2010.09.15. 10:36| Szerző : Ricsman - HóStrucc

Nyugalom, nem vesztem el (teljesen).

A helyzet az, hogy kb nézek mint rozi a moziban, annyira új flash ez itt Pestországban. Na már most nem felszopni akarom fővárosunkat, mert annyira azért nem rock, hanem így konkrétan nekem csak van sok új teendőm.

Behúztam már:

  • neptunos villám tárggyfelvétel (nem omladozik mint anno ETR koma).
  • foci, póker, ilyesmi
  • Mesterszakos GT ( Volt sztárvendég is - értsd CELEB - de a kilétét csak akkor fedném fel, ha érkezik kommentben direkt érdeklődés ;)
  • órán is voltam már, amivel kapcsolatban a legnagyobb tanulság, hogy bizony nem annyira faszamár a tudásom, de nyilván ez nem jelenthet gondod
  • mékingelem a frencsippeket is szó-szó
  • ma megejtek egy lightos ivást is a nyú-krúval
  • futottam össze régi-pécsivel
  • kutyasuli a kölyökkel, aki lassan napi szinten szállítja az agyfaszt, ezért már időszerű egy kis regula

És mi minden lesz még...

Többek között remélhetőleg egy kis időm ide, hogy kirakjam az ezt-azt :)

Címkék: jókedv  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsman.blog.hu/api/trackback/id/tr172297612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása