2008.12.03. 08:15| Szerző : Ricsman - HóStrucc

Zseniális ipar ez a szépségápolás ipar! De tényleg. Legszebb, hogy a bolygó lakóinak felének hiúságára épít (jó, relatíve sokkal kevesebb engedheti meg magának, de nem is ez a lényeg, hanem a metódus).

Íme az egyszerű, de annál hatékonyabb recept:

  • egy szépségápolási termék (legjobb, ha sampon, testápoló, vagy vmilyen krém)
  • végy egy épp aktuális szinésznőt (észrevettétek, h Andie Macdowell 10 éve egyre fiatalabb ezekben a reklámokban - '58-as születésű...)
  • húzz elő egy olyan anyagot a természetből, ami olcsó, jelen is van, ismerik is, még jótékony hatásai is vannak, 1000 éve már használták (= azaz neked már nem kell kikisérletezni, feltalálni, súlyos pénzeket költeni rá), és végül
  • építsd köré a termék egész kommunikációját!!
  • csomagold újra a régit és élvezd.

 

Mivel nem követem annyira, ezeket a termékeket, nem tudom meg mondani az elődöket, de abban biztos vagyok, hogy okosan 2-3 évenkéntre be vannak ütemezve. Biztos emlékeztek, hogy 2-3 éve mekkora WTF élmény volt a húúúúúú ALOE VERA van bennneeeee!!!! És mindenbe belerakták azóta... épp h csak a cipőkrémbe nem :)

 

 

De az aloe kifut lassan, az emberek megszokták... ezért most itt a:

 

!!!!!  MÉHPEMPŐ  !!!!!

 

na kend a hajadra nép! :D

Címkék: marketing  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsman.blog.hu/api/trackback/id/tr91800991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása