2008.12.11. 12:39| Szerző : Ricsman - HóStrucc

Értem én...

Szép dolog a Karácsony. Csodálatos marketing ünnep, amikor mindenki kimutathatja, hogy jajj de fontosak a szeretteink, párunk, közelebbi barátaink, vagy csak távoli ismerőseink!

Nincs is nekem ezzel semmi bajom (persze, hogy van)...

Add1: lehet hülyén neveltek a szüleim, de nálunk a karácsony az 3 nap volt... most meg már november 1. én lógatják ki a kurva díszeket mindenhova, már nov. közepén nyílnak a "karácsonyi" vásárok, leárazások Karácsony címszóval mindenütt. Lassan a mikulás is már rövidgatyában kezdi a szezont, még valamikor július végén.

Add2: irodai -mp3 lejátszóval nem rendelkező- dolgozó lévén marad nekem a rádióhallgatás a csend elűzésére. A rádiót se szeretem különösebben, de jobb híján... ÉS akkor közeledik eme nemes ünnep, és a jó kis agyonjátszott számok monotonitását a KIMAGASLÓ INTELLIGENCIÁVAL RENDELKEZŐ zenei szerkesztő megfűszerezi valami igazán király, gyönyörű, csöpögős, mézes-mázos, jajj de szeretem az egész világot jellegű karácsonyival... 3-4 számonként.

Add3: ne egy új pulcsi, könyv, háztartási gép fejezze már ki a szeretetemet. Amúgy is: ti az év ezen pár napján ultra jobban szerettek? Rég baj ha igen... Nekem is rohadt nehéz az egész évben visszafogni magam, h kicsit kevésbé szeressek, és akkor majd Karácsonykor... na de akkor mint álllat!

 

Én azt tudom, hogy antikarácsonyista vagyok! Kifejezetten kínos érzéseket kelt az a társadalom által rám erőltetett kényszer, amely minden érzékszervemet egyidejűleg támadólag tuszkolja felém ajándékokkal teli markát, s súgja a fülembe, hogy: tudod már kinek mit vezel Karácsonyra? hmmm ?? naaaa??? esteleg ezt??? occcssóóó!

Még jó, hogy nem élek már Pécsen, mert a konzum melletti pánsípos "indiánokat" tuti pároslábbal rugdosnám felfelé... nyáron is azt játszák, btw.

Deh az embereknek ez kell. Az illúzió, AZ. Bár ez mindenre igaz manapság... nem csak a Karácsonyra.

 

update: és ha most tizenpáréves lennék, akkor kriételhetnék egy kircsi antikarácsonyista klubot a májvipen és szercsizhetnék sok barcsit akiket lávolhatok yeeeee! !+%!=+%'"!%+%/{Ä|€í˛˙ł˘°ßŁ$^|˘   meg ilyen karakterek a nevemben yeeee! Remélem pengét hoz a jézuska mert azt lávolnám mert szomidepivok yeee ^^

Címkék: marketing komoly jókedv  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsman.blog.hu/api/trackback/id/tr13817050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása