2009.01.12. 20:50| Szerző : Ricsman - HóStrucc

Szép kis mesemondást is kerekíthetnék ide, amolyan népmese jellegűt, hogy: "volt egyszer egy paraszt legény, akinek megadatott a szerencse, hogy elmenjen pestországba megszerezni a...." De nem fogok!

Lényeg, hogy felmentem, mert hogy na hát ott a tengernyi szép meg jó, meg dőzs meg minden egy, vagy több helyen, meg még olcsón is, akció, meg hova kapjam a fejem, meg mindet megvenném ha lehetne, meg ez kell meg ez meg ez, meg váááá....

hát NAGY BÜDÖS LÓFASZT!

Meg nem mondom mi mindent jártunk körbe. Írhatnék itt hosszan a divatról és társairól tanultam egyetem alatt... de értelmetlen lenne. A lényeg: egy éppkézláb kabát, cipő, póló pulcsi, de még kaja se bazzzz!!! Hát mi a faszomat döngetik ott a mellük?? Lófasz nincs ott, csak egy rahedli szar, jó drágán. Női fehérnemű bolt, neves fajta, úgy nézett ki, hogy fakkokban ott tarkult 1000 bugyi, azt túúúúrjad Ica! Nemkő'? Mennyi? Nyóc. Hú, akciós?   ( szépirodalmian az jutott az eszembe: agyhalál a vájúnál © lehente a címe)

A "férfi divat" - azért így, mert valójában ilyen nem létezik hazánkban - itthoni menedzselőinek, illetve a közízlés alakítóinak üzenem, hogy egyrészt: nyjukat! Másrészt menjenek nyaralni. Messze. Soká. Ja és éljék le ők az életüket ilyen színkonbinációkban:          ####          ####              #####              ####     (megszarjanaksüntcsuklássalegybekötötthányássalegyidőben!)

és akkor a mintákról még ne is beszéljek. Ahogy öcsém mondja: fux divat. (tudjátok, a fuxos-nyakláncos ficsúrok) Fuxos-halálfejes, Fux-szőrmés, Fux-dolláros.

Na most akkor vagy én vagyok túl válogatós(igen, mert azért nem fizetek, hogy bohócnak öltözzek!), vagy nekem még működik a szépérzékem, meg az igényem a harmonikus koncepciókra, színválasztásra... ezek meg hülyének nézik az embert.

Na. És most megiszom egy sört, mert nem vagyok nyugodt.

Ruházati márkát alapítok. Hamarosan.
(most még felveszek kreatívokat)

Címkék: agymenés  |   | 6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsman.blog.hu/api/trackback/id/tr30873630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zotya@pest 2009.01.12. 21:50:58

Drága barátom!

amikor ilyen nagy elhatározás elött állsz h ruhát veszel miért nem kérdezel meg engem h hol? :P

Zotya@pest 2009.01.12. 22:38:10

cipö: ha rolad van szo akkor sztem office shoes
ruha: C & A ( nem baszott drága én meg vagyok elégedve a minőséggel, a nök meg a kinézettel:P )
de ha mondassz konkrétabb elképzeléseket akkor mondok más helyeket is...
kérdezzzzz... :D

Zúzmara · http://mara.z8.hu 2009.01.12. 23:03:40

Viszont, ha tényleg alapítasz, akkor én kreatív vagyok. Meg amúgy is:D (Amúgy egy plázányi nadrág közül nem volt egy se ami emberin állt volna rajtam nem rég, szóval együttérzek)

Eszter VPK B806

tomek 2009.01.20. 12:53:46

pláza az kalap kaksz mindenhol sztem

minden boltban ugyanazt a 2 kommersz semmilyen jellegtelen értéktelen felvehetetlen nem eredeti nem különleges nem olcsó nem jó sztílót árulják

és sztem ha valahol van ennek alternatívája mo-n, akkor az pest

de sajnos én se nagyon ismerek konkrét helyeket

Ricsman - HóStrucc 2009.01.20. 16:49:28

szívemből!

Beveszlek a design-teambe Tomek :)
süti beállítások módosítása