2009.03.17. 22:22| Szerző : Ricsman - HóStrucc

Szóval voltam a hétvégén Pestországban barátos látogatáson italozási hajlandóság vektorral. Ezzel aztán nem is volt gond. Nem is szeretném ide leírni, hogy ha ott laknék, akkor minden pénteken oda járnék inni, mert a:
kurvaszájukathogyolyanolcsónbekoktélozol! :) Ráadásul annyian vannak ott számomra kedvesek, hogy soha nem egyedül tenném ezt, ergo a mocskos és természetesen helytelen vádakat, miszerint az alkohol mozgatja csak a fantáziám és a lábaim, pihe könnyedséggel pöckölném odébb a bal vállamról mutatóujjal, s mindeközben Neil Patrick Harrises hanyagsággal mondanám mellé: Hahh.. Please!:D

 


Na de térjünk a lényegre. Sokkal inkább - mert meg is igértem - szeretném leírni azt az élményt, ami megerősítette bennem, hogy igenis: nem csak Indiában vannak kasztok!

Szombat este (már nem tudom ki ötlete volt) úgy döntöttünk, hogy bizony bedugjuk az orrunkat az oroszlán(y)barlangba. Megnézzük milyen egy vérbeli party ott, bent Pesten, ahol azok nyomják, akiket már a szülei is a parketten, vagy esetleg a dizsi wcjében hoztak tető alá. Adjunk az érzésnek!
Óriási fesztivált vártam. (note: I hate discos!) Brutális hangerőt, eszeveszett-ismeretlen-zsír új-külföldi zenéket, sztár DJ-t...      NA ILYEN NEM VOLT! :)

Volt helyette okádni való, szánalmas brancs, akik cserébe szarásig voltak pénzzel. Ez tényleg nem a mi pénztárcánknak tervezett hely volt. Sajnos nincs kocsim, lakásom 18 évesen 50 milla értékben. Se 100-ért cipő, se 30-ért öv... 5-ért zokni. :D Két féle ember volt bent: a milliomos-palánták, akik rázták és a milliárdos palánták, akik nem rázták, inkább lesajnálták az előbbieket - mert hát azok csak milliomosok ugye. Ezért úgy döntöttünk, hogy inkább e csoporthoz olvadunk viselkedésben: meghúzódtunk és lesajnáltunk.

A zene valami nevetséges volt. Nem tudom a dídzsé csinált-e valami valósat a majomkodáson kívül a pult mögött, mivel a hülye is látta, hogy összevágott (4háromszöges zenei tv-s) klippvetítésből áll kb a "zenecsinálás" ami alá megy az adott klipp zenéje. B-R-A-V-O!!! Az már csak súlyosbította a dolgokat, hogy a változatosság is hiányzott, de elemi szinten (árenbí est volt): 10-ből 6 klipp a "pinacicababák"-tól volt. Köszönöm. Hova hányhatok?

Ennek ellenére mindenki nyilván rázta. Nem is akárhogy! A teljesség igénye nélkül:

  • a "tükörrel szembe táncolok a wc előtt, mert mocskosul jó picsa vagyok és kicsit se beképzelt" tipus,
  • az "itallappal táncolok, mert hát az már milyen snassz kiegészítő és ha megszomjazok akár még nézhetem is közben" típus,
  • a "keresztben fekve vonaglok az egyszemélyes fotelon, mert azon legalább nem férek el, meg nem is volt hozzá használati utasítás, hogyan kell használni, meg hátha így felfigyel rám valaki, de addig is izgatom magam kézzel" típus,
  • a "nézzétek nem táncolnak velem csak a dagadt barátnőim, mert elhíztam a mekiskajától meg életemben nem sportoltam mert az proletár, de nehogy azt hidd hogy nekem ez így nem tökéletes 120 kilósan és amúgy is legalább ki vagyok rúzsozva undorítóan" típus
  • a "haha, szerencsétlen senkiháziak, ti fehérekkel táncoltok nekem viszont van egy dísznégerem, aki majd jól megcsinál remélem este, mert hát filmekből tudjuk hogy nekik aztááán, de legjobb lenne gyorsan itt helyben le..." típus...
  • a "szánalmas hogy ti leveszitek dizsibe a bőrkabátot meg a sálat, amikor az rajtam is maradhat mert úgy keményebb vagyok, hiába izzad a 120 kilós testem a kopasz fejemtől a talpamig meg van 40 fok idebent" típus
  • a "bennégtem a szoliban" típus,
  • a "szánalmasak vagytok, hova hányjak" típus - ja ezek mi voltunk! :P
  • stb stb stb... végeláthatatlanul (itt megjegyezném, hogy érdemes lenne egy összevetést csinálni ezzel:))

 

Sajnos mi nem aranyfüstöt fingunk, ezért nem jött oda haverkodni senki. Dekár... :)

 

Tanulság: 
Kasztok igen is vannak. Szerncsére itt sincs átjárás, nem csak Indiában... ha csak nem nyered meg a lottót és veteted ki a fél agyad! :D

És mint egy alsóbb kaszt egyszerű tagja, ha csak néha is, de vágyom az általuk birtokolt javakra, életmódra... majd megrázom a fejem, kereszbe rakom a kis szörnylábas mamuszos lábaimat (1200 HUF, tesco, 1999), és felbontok egy olcsó dobozost itt a gépem előtt...

... és boldog vagyok!

Címkék: kritika jókedv  |   | 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsman.blog.hu/api/trackback/id/tr81008689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

yorkstone 2009.03.17. 22:33:54

I hate discos too. Hát a leírás igen is illik a pesti helyekre, talán még Pécsett is voltak hasonlók. Nem igen értem a mai magyar klubhelységeket, mert általában a zene szar, a hangulat sincs a tetőfokán, és olyan semmilyen. Komolyan mondom, hogy jobban éreztem magam egy ukrán falusi diszkóban (ahol modernebb zene szólt mint amit Pécsett hallottam és ízlésesebb volt maga a kis hely), mint bármilyen discoban. Pedig ott is voltak kasztok: akinek van 7-es BMW-je, és akinek még csak 5-s van, vagy az sem [nők esetén pedig az aki pénzest szereti].

Bazs (Mr. UniCredit) 2009.03.17. 23:01:11

Hát ennél jobban nem is lehetett volna a szombati buli okozta morális csapást összefoglalni. :)
Ez van Riccs, a pénzesek már csak ilyen "jó" partikat csinálnak. Egy kicsit engem is sokkolt az a néhány új táncfigura, amit bemutattak (főleg az itallappal táncoló, meg a fotelon vonaglós) de lehet, hogy csak azért, mert még nem próbáltam ki :)

Én azért jót szórakoztam, olyan volt kicsit, mint egy cirkuszban.
Annak meg kifejezetten örültem, hogy habár csak 3 embert ismertem a pénz-szülöttek fogságában, de azok legalább olyan emberek, akik egy jó Sopronival is boldogabbak tudnak lenni, mint a többi Money-Men, akiknek egy valag drága piát kell vedelniük a gyémántköves májukba, hogy élvezzék egymás társaságát.

A pénteki buli tanulságait is leírod, vagy arról örökre hallgatni fogsz? :) és itt most "semmire" sem akartam célozni. :) kiskorúakra meg főleg nem. :))

Egyébként Bazs vagyok, csak amikor regisztráltam még hatalmas My Name is Erl őrült voltam, ami kissé alábbfagyott, viszont a nickemet nem tudom hol kell itt megváltoztatni, ha meg lehet egyáltalán..:)

Bazs (Mr. UniCredit) 2009.03.17. 23:03:46

jaa, és nagyon örülök , hogy megtisztelted ezt a koszos várost a jelenléteddel. :)
Karesz egyszer neked is fel kell jönnöd, majd meglátod, hogy van az a hely ahol még a 7-es BMW-t is kinézik. Vagyok is a bajba...... :))
na jó nem....nekem villamosom van!!!! Csak olyan jófej vagyok, hogy fizetek a használatáért. :)

Bazs (Mr. UniCredit) 2009.03.17. 23:06:04

éééss sikerült, megváltoztattam a nevem :)

Ricsman - HóStrucc 2009.03.17. 23:41:27

Bazs, tudod, hogy bajtársakról nem adunk ki infót! ;)

Zotya@pest 2009.03.18. 00:40:02

nos én szombaton therapy session-ön (drum and bass) voltam a studioban 2000ér, nem vettem ott semmit, a DJ-k tényleg nagy nevek voltak és elég szétesös szetteket raktak, kurvajol éreztem magam, mindenki leszart mindnenkit nem balhézott senki, és tényleg szétestünk, életem 2. legjobb bulija volt!! irigykedjetek :D

Ricsman - HóStrucc 2009.03.18. 12:05:15

hát kicsit irigykedek, bár tudod, h annyira nem műfajom. Azért nem sajnálom magunkat, mert ezek az élmények megfizethetetlenek. Boldog egy óra volt :)
süti beállítások módosítása