2010.05.21. 00:34| Szerző : Ricsman - HóStrucc

Sok sok teendő és egy üveg bor után, elérkezettnek láttam az időt, hogy egyefene, megint poszt. Gyorsan levonom a következtetéseket is, amiket a statisztikából olvastam ki (ergo semmi értelme, de bele lehet magyarázni):

  • majd 1 hónap telt el az utolsó bejegyzés óta
  • bejelentettem hogy beláthatatlan ideig szünet, mégis volt azóta uszkve 200 egyedi látogató (ami a mikroblogomat ismerve jó szám)
  • ők sacc/kb 400 oldalletöltést végeztek
     

Persze ez nem mond semmit. Nektek. Nekem viszont csodálatos érzés! Valahogy úgy érzem magam tőle, hogy igen, valami bármit "szolgáltatok", amiért valakik rendszeresen idekattintanak. Éppen ezért, kutya kötelességem rendszeresen frissíteni is azt valamit. Magamnak is, nektek is. Mégis csak több mint 2 éve megy ez az egész. Nem lenne kellemetlen, ha nyugdíjas koromra a komoly olvasmány önmagam személyiséfejlődés-vizsgálata lenne a komolyság-beszámíthatóság-voltegyszeregy dimenziókban. 

Tematika eddig se volt, ezután se lesz. Alkalmanként felbukkannak kvázi-rendszeres rovatok, hülyeségek, társadalomkritikák, spontán kívülállóknak nem érthető anyázások, agy-ékszíjledobások és minden ami nem limesz tart végtelenbe. Bár ebbe ne menjünk bele, mert a végtelen is cáfolható, mint ahogyan a párhuzamos egyenesek a végtelenben metszik egymást ugyebár (Gúglizd, ha nem hiszed).

Meg kell hagyni, jó volt egy ideig nem csinálni ezt. De tényleg. Valami olyasmi lehet (bár nem vagyok tapasztalt e téren), mint a dohányosnak leszokni egy hónapra, hogy elmondhassa, ez is megvolt, ha akarnék, le tudnék szokni. :)

Holnap (ma) jön is egy frissítő poszt korán reggel, mert azért anyagot azt gyűjtöttem. 60-100at ki is tudnék nyomni azonnal, aminek ugye közgazdaságilag semmi értelme, ezért majd csöpögtetem.

Gyertek gyakran! :)

Címkék: komoly  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsman.blog.hu/api/trackback/id/tr742019618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása