2010.06.21. 14:18| Szerző : Ricsman - HóStrucc

Kéremszépen. Az van, hogy anno, mint html forráskóddal köszönési viszonyban sem lévő egyed, valahogy kiokosítottam magam a Zinternet álltal, hogyan tudnám lecserélni a letöltött és felhasznált sablonomban a megjelenő hedört - aki nem egy amerikai vendégdiák csaj -, elhelyezni egy számlálót, majd nem túl régen sikerült a hátteret is faszipántosabbra kimeszelni.

Mivel elrobog mellettem a Zinternet innovációs kamion-konvoja, ezért úgy gondoltam (most figyelj), ideje applikálnom valami interaktív alkalmazást a szájtra, amivel egy kvázi-vontatókötelet dobok képletesen a mellettem elhaladó kamionok vonóhorgának egyikére.

Újabb böngészés, olvasgatás és próbálkozás sorozatot követően megérkezett kicsiny blogom hiperújítása (ami természetesen a weben már-már elavult):

a Like gomb!

 

Még nem tökéletes, de tessék megdicsérni, verbálisan buksit simogatni, hogy "iiigen, nagyon ügyes vagy", mert az nekem jó. Akár még a gombot is meg lehet nyomni majd mostantól ;)

Címkék: jókedv  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsman.blog.hu/api/trackback/id/tr712098048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása