2009.02.27. 17:18| Szerző : Ricsman - HóStrucc

Nem szoktam ilyen bulvár-szenny tengelyen mozgó témákkal foglalkozni különösebben.

Teszek magasra az ún. celebvilágra. Maga a fogalom is röhögésre késztet, a sztár kifejezés pedig hadd ne mondjam el, milyen szánalomra méltó. Meg hogy mit kell tenni egy ilyen jelző megszerzésért. Nem... ehhez még testnedv cserét sem kell eszközölni hímtagon - finoman szólva. Ma már elég, ha voltál életedben 1, azaz EGY darab főzősműsorban, vagy csodálatos műsorod életét túlélték a még azt hirdető utcai óriásplakátok is. Netán egy ismert embert ismersz... mind1 is.

Bocsánat. Elkalandoztam :)
Szóval bulvár és szenny. Itt most karöltve. Mert hát néhanapján azért megüti a fülemet / szememet pár csodálatos "hír", ami már 5000 éve, a törzsi közösségek életében is közröhej tárgyává tette azon illetőket, akik csak fele ilyen szerencsétlenek voltak.
És akkor a "hír":

"Kitiltják a nőket a Zenit stadionjából"

Hát mondom berosálok! Hogy még érthetetlenebb legyen és ne csak egyszerűen szexista: nem minden nőt, csak bizonyos, többnyire fiatal nőket. Oké.. kapitulált az agyam. MIVAAAN????

Nyilván akkor kell egy indok. Miért? Kapaszkodjatok!


"Nem ugrándozhatok és káromkodhatok, amikor a szebbik nem egyik képviselője ott áll mellettem" - mondta az egyik szurkoló.
 

 

Hát barátom... egy öt éves gyerek jobbat talált volna ki. És szerintem te sem vagy okosabb, mint egy ötödikes. Még az eredményjelzőt sem bíznám rád - a krétásat!

Tényleg nem értem. Miért ne lehetne ugyanúgy ugrándozni, vagy káromkodni? Ez focimeccs kéremszépen. Pont ez a kettő benne a lényeg - meg a sör meg a szotyi! Ez nem egy etikett iskola, hanem focipálya, ember. Akinek nem tetszik, nem jár ki - se nő, se férfi. Ennyi. HÁT hogy nézne már ki, ha például egy boxmeccsen nem az ÜSD KI MADÁR!! hangzana a nézőtérről, hanem halk pusmogás: "Látod kedvesem, milyen csúnyán megütötte? Hmmm, remélem nem fájt nagyon..."

És akkor a focikedvelő nők védelmében pár gondolat. Alapjáraton nőből nem jár annyi focimeccsre mint férfiból. Ergó, ha van olyan amelyik kimegy, akkor gyanús lehet (legalábbis nekem), hogy valóban a meccs miatt megy ki, nemde? Neadjisten: sörözni, szotyizni, ugrálni, kurvaanyázni az ellenfelet, bírót, ellenszurkolókat, vezetést, partjelzőt... netán szurkolni a csapatának?!

Meg további indok:

 "...a női drukkerek elvonják a férfiak figyelmét már azzal is, hogy megjelennek a Petrovszki stadionban."


Miért??? Mivel??? Nem vesznek fel felsőt? Sör van a kezükben? Esetleg elkezdik a párjuk becsességét ingerelni, mert unalmas a meccs? Nem hiszem... Nem értem.


Lehet én vagyok a hülye, de én meg féláron árulnám nekik a bérletet. Mert nő is szeretheti a focit - még akkor is, ha ez olyan ritka, mint a sörgyűlölő férfi :) ©

(és akkor ezt az utolsó mondatot levédtem!)

Címkék: agymenés jókedv  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsman.blog.hu/api/trackback/id/tr5970208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása