2009.05.14. 17:31| Szerző : Ricsman - HóStrucc

Van egy gén, amiben a férfiak és a nők többsége biztos, hogy különbözik:

A vásárlási gén!

(legalábbis bizonyos cikkek esetében, pl ruhanemű)


Míg egy férfinak általában nem okoz perverz örömöt a ruhaboltokban eltöltött 3-4 óra egy vásárlás alkalmával, addig a nőknél ez nem áll. Mindent fel kell próbálni, baráttal/barátnővel megnézetni, újra felpróbálni, másikat vissza, most akkor ezt, vagy azt... legyen mind. Jajj, de most jut eszembe, hogy ehhez nincs táskám, fehérneműm, fülbevalóm, cipőm, nadrágom, blúzom, körömlakkom, stb. Ismerős? :) Míg a férfi csak áll és azt mondja párjának: jó, ez is, ez is jól áll, hmm, ez annyira nem, ez igen, ez is.. mehetünk?

Sokszor ez bosszantóvá válik úgy a második, harmadik óra végén a férfiember számára... Ami viszont igazságtalan a nőkkel szemben: hogy nem gondolunk a dolgok miértjére! Véleményem szerint a marketingre vezethető vissza minden. Nem, nem a mai szórólapos/tv-s/rádiós/plakátos/internetes dolgokra gondolok. Sokkal inkább arra, hogy ez a gén valójában génpár! Mert a vásárlási gén szorosan kapcsolódik ahhoz a génhez, ami miatt a nőknek csinosaknak kell lenni. Mindig: metrón, munkában, utcán, sportolás közben, másnaposan, buliban, kultúr eseményeken, fesztiválon, de még alvás közben is!

Menjünk még tovább. Miért van ez? Igen, pontosan miattunk, férfiak miatt. Nekünk kell tetszeni, csúnyán szólva nekünk kell "eladni" magukat. Tipikusan A.I.D.A. folyamat!! Csak észre kell venni. A cél az utolsó karakter elérése (action) a mi részünkről. Akkor mi is pontosan a ruha vásárlás ebben a marketing folyamatban? Bizony-bizony:  a csomagolásra irányuló K+F tevékenység!! (S mint azt tudjuk a kutatás-fejlesztés igen hosszú folyamat.) Mert a legtöbb dolgot a csomagolás dönti el, valljuk be őszintén. Csak olyan dolgoknál nem vesszük figyelembe, ahol csupán a beltartalom megszerzése számít: pl sör, gumi... :D

Tehát ne sajnáljuk a nőktől a vásárlással töltött időt, s azt se, ha néha nekünk is részt kell venni. Mindez a mi érdekünk is. Viszont, ha tudjuk, mi használjuk az időnket másra, a K+Fet pedig bízzuk a profikra!

Címkék: marketing  |   | 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsman.blog.hu/api/trackback/id/tr501120842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nofree 2009.05.15. 21:21:00

aida-c, az utolsó C, MINDIG CSAK A SÖR MEG A FOCI MEG A SZEX, HÁT SEMMIT NEM TANULTÁL MEG A ZEGYETEMEN ŐMÉLTÓSÁGA-HATALMASTUDÁSÚ-O.B.-ATYAÚRISTENTŐL?! >8)

amúgy sok nőnek a g-pontja is ott van. shoppinG.

Ricsman - HóStrucc 2009.05.15. 22:42:27

Persze, tudom hogy ott a C ötödiknek, mint Confirmation. Bár egyes irodalom meg S azaz satisfaction-nek tartja az ötödiket. Bár ez már csak olyan kukacoskodás a szakik között. O. "atyaúrisen" B. pedig tényleg nagy tanár volt! Kicsit most hiányzik is az irónikus, elefántcsont-tornyos egója ;)

a sör meg a foci meg a szex pedig örök prioritásban kell hogy legyen a vásárlással szemben. Legalábbis nálam :P
süti beállítások módosítása