2010.06.21. 20:09| Szerző : Ricsman - HóStrucc

Mint azt egyszer már futólag említettem, 2 rajzom beválasztották a párkockás pályázatra (eddig még nem voltak). Egy viszont elesett a megmérettetésen, pedig azt kézzel rajzoltam, aztán photoshoppal kicsit színeztem rajta. Biztos eszébe jutott már valakinek ez a poén, de én még nem találkoztam vele, ezért sajátomnak tekintem. :)

Elvérezni több okból is elvérezhetett. Egyrészt mert sok és igen jó minőségű rajz érkezett be a pályázatra, tényleg sehol sincs ez azokhoz képest. Másrészt a poén még a fa-vicc / mr. bean humoron edzetteknek is megfoghatja a gyomrát. :D

Ott kihullott, de nem leszek önző, közzé teszem, hátha tetszik még rajtam kívül valakinek és okozok ezzel legalább 10 örömteli másodpercet. Pláne így a hét elején.

A rajz címe: Szurkoló

Címkék: agymenés képek comics  |   | Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ricsman.blog.hu/api/trackback/id/tr812098174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása